O nákupe …

1. Prečo sa registrovať ?

Do ničoho Vás nenútime a máte u nás možnosť objednávať aj bez registrácie, ale …

Všetkým zákazníkom odporúčame založiť si svoj účet. Registrovaný zákazník získava množstvo výhod a má svojho prideleného obchodníka.

Registrácia na firmu umožňuje: 

  • Zobrazenie zmluvných cien (nastavujú sa individuálne s obchodníkom na základe obratov)
  • Dostupnosť tovaru na sklade a pobočkách v číselnom vyjadrení
  • Import a export nákupného košíka do .csv súboru
  • Možnosť vytvoriť dopyt
  • Vytvoriť objednávku z ponuky na základe dopytu
  • Zobrazenie aktuálneho manuálu pre objednávanie cez e-shop pre firmy
  • V časti „Môj profil“ zobraziť históriu objednávok, faktúr, objednaných položiek a obalové konto
  • Možnosť vyhľadávania produktov na e-shope cez interné kódy zákazníka (ak sú zadané v ERP systéme) – bližšie informácie poskytne pridelený obchodník
  • Nastavenie rôznych úrovní prístupov pridelených k jednému zákazníkovi (úroveň užívateľ, nákupca, riaditeľ, …) podľa jeho požiadaviek
  • Možnosť vyhľadávať produkty v rozšírenom „e-Katalógu“ produktov (aktuálne cca 350.000)

Registrácia na súkromnú osobu umožňuje:

  • Dostupnosť tovaru na sklade a pobočkách v číselnom vyjadrení
  • V časti „Môj profil“ zobraziť históriu objednávok, objednaných položiek a faktúr

2. Spôsoby doručenia

Osobný odber (ZDARMA):

  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť na ktorejkoľvek našej predajni (https://www.hagard.sk/kontakty)
  • O možnosti vyzdvihnutia objednávky vás budeme informovať e-mailom
  • Počkajte prosím na potvrdzujúci e-mail, ktorý zasielame automaticky vždy, keď je pre Vás všetko pripravené. V opačnom prípade sa môže stať, že tovar pre vás nebude prichystaný, prípadne ani dostupný na konkrétnej pobočke

Dodanie kuriérom (cena podľa hmotnosti zásielky):

Pri nákupe tovaru nad 70 € s DPH a celkovou hmotnosťou zásielky do 50 kg je doprava tovaru ZDARMA.

  • Dodanie tovaru je realizované kuriérskou službou Slovak Parcel Service s.r.o. v celej SR
  • Objednávka bude doručená o 1-2 pracovné dni po expedovaní zásielky z centrálneho skladu
  • O prevzatí zásielky kuriérom z centrálneho skladu v Nitre vás bude Slovak Parcel Service s.r.o. informovať e-mailom, v ktorom vám poskytne možnosť sledovať celý proces doručenia
  • DÔLEŽITÉ:  Pri preberaní zásielky skontrolujte prosím, že nie je poškodený prepravný kartón ani naša HAGARD: HAL lepiaca páska. V prípade, že máte o stave zásielky akékoľvek pochybnosti, kontaktujte prosím info linku: 0945 430 420 alebo zašlite e-mail na adresu info@hagard.sk  aj s fotografiou zásielky. Ak sa tovar rozhodnete prevziať, tak stav poškodenia obalu poznačte pri preberaní zásielky od kuriéra
  • Cena za dopravu kuriérom:
Hmotnosť zásielkybez DPHs DPH
do 10kg3,33€4,00€
do25kg4,17€5,00€
do 50kg6,67€8,00€
do 60kg8,33€10,00€
do 70kg10,0€12,00€
do 80kg11,67€14,00€
do 90kg14,17€17,00€
príplatok nadrozmer (nadváha) za balík v zásielke2,50€3,00€

  • Príplatok „nadrozmer alebo nadváha“ sa účtuje za každý balík v zásielke, kde nadrozmer znamená jedna strana balíka dlhšia ako 200cm alebo jeho hmotnosť nad 30kg.

HAGARD: HAL doprava (len pre vybraných zákazníkov)

  • Tento typ dopravy si majú možnosť zvoliť iba vybraní zákazníci (až po splnení stanovených kritérií) a po dohode s prideleným obchodníkom

3. Spôsoby platby

  • V hotovosti

Platba v hotovosti alebo platobnou kartou na pokladni ktorejkoľvek pobočky. Tento spôsob platby je možný iba pri osobnom odbere

  • Bankovým prevodom

Platba je realizovaná podľa zmluvných podmienok s odberateľom formou faktúry

  • Dobierkou

Za tovar zaplatíte kuriérovi v hotovosti po prevzatí objednaného tovaru

  • Predfaktúra

Po obdržaní vašej objednávky vám zašleme na e-mail zálohovú faktúru (predfaktúru), ktorá bude obsahovať číslo účtu a variabilný symbol. Proces vyskladnenia tovaru (ak je tovar na zásobe) alebo objednania tovaru od dodávateľa (ak tovar nie je na našom sklade) začne až v okamžiku, kedy budeme mať potvrdenie o uhradení zálohovej faktúry z banky. Pre správne spárovanie objednávky a platby je dôležité zadať správny variabilný symbol

  • Platobnou kartou on-line

Najrýchlejší spôsob úhrady. Hneď po vystavení objednávky ste presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu banky podporovanú 3D Secure. Následne zadáte požadované údaje z platobnej karty a po ich autorizácii Vás stránka informuje o úspešnom ukončení objednávky. Na e-mailovú adresu Vám doručíme „Potvrdenie o  prijatí úhrady“. Naši pracovníci nemajú prístup k údajom z vašej karty, všetky úkony prebiehajú v online priestore banky


4. Reklamácie a vrátenie tovaru

  • Reklamácia tovaru

V prípade, že ste tovar nakúpili ako spotrebiteľ, reklamácia tovaru prebieha podľa Reklamačného poriadku spoločnosti HAGARD: HAL spol s r.o., ktorý je podľa zákona uverejnený na všetkých pobočkách spoločnosti aj na webe https://www.hagard.sk/clanek/reklamacny-poriadok .
Ak je kupujúcim osoba, ktorá nie je spotrebiteľ, zodpovednosť za vady sa riadi ustanoveniami kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a Predávajúcim, ak jej niet, príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov

  • Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy (vzťahuje sa iba na tovar zakúpený cez e-shop spotrebiteľom)

Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu máte v lehote 14 dní, ktorá plynie odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením jedným z dvoch spôsobov:

  • listom zaslaným poštou na adresu:

HAGARD: HAL spol. s r.o.
Pražská 9
Nitra
949 01

  • e-mailom na adresu: info@hagard.sk .

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali spolu s objednávkou. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Detailné informácie ohľadom odstúpenie od zmluvy nájdete na https://www.hagard.sk/clanek/odstupenie-od-zmluvy