1. Registrácia
Nákup na hagard.sk vyžaduje registráciu a prihlásenie sa. Registrovaný zákazník získava výhody, prístup k histórii nákupov a má prideleného obchodníka.
Nákup s registráciou na firmu umožňuje:
- zobrazenie zmluvných cien (nastavujú sa individuálne s obchodníkom)
- dostupnosť tovaru na sklade a pobočkách v číselnom vyjadrení
- import a export nákupného košíka aj podľa kódov odberateľa
- možnosť odoslať dopyt priamo z nákupného košíka
- vytvoriť objednávku z ponuky na základe dopytu
- v užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu dokladov, statusy objednávok až na úroveň položky
- možnosť vyhľadávania produktov na e-shope cez vlastné kódy zákazníka (ak sú zadané v ERP systéme) – bližšie informácie poskytne pridelený obchodník
- nastavenie rôznych úrovní prístupov pridelených k jednému zákazníkovi (úroveň užívateľ, nákupca, riaditeľ, … ) podľa jeho požiadaviek
- možnosť vyhľadávať produkty v rozšírenom „e-Katalógu“ produktov (aktuálne cca 350.000)
Nákup s registráciou na súkromnú osobu umožňuje:
- Zobrazenie ceny a dostupnosť tovaru na pobočkách v číselnom vyjadrení
- V užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu objednávok, objednaných položiek a faktúr
2. Spôsoby doručenia
Nákup na hagard.sk s osobným odberom (ZDARMA):
- zásielku si môžete vyzdvihnúť na ktorejkoľvek našej predajni (https://www.hagard.sk/kontakty)
- o možnosti vyzdvihnutia objednávky vás budeme informovať e-mailom
- počkajte prosím na potvrdzujúci e-mail, ktorý zasielame automaticky vždy, keď je pre Vás všetko pripravené. V opačnom prípade sa môže stať, že tovar pre vás nebude prichystaný, prípadne ani dostupný na konkrétnej pobočke
- ak si tovar po doručení mailu o pripravení tovaru neprevezmete do 10 dní, objednávka bude zrušená a prípadná úhrada vám bude vrátená na platobnú kartu. Pred samotným zrušením objednávky sa zákazníka vždy snažíme kontaktovať telefonicky
Nákup na hagard.sk s dodaním na adresu kuriérskou službou:
- dodanie tovaru je realizované kuriérskou službou Slovak Parcel Service s.r.o. v celej SR
- objednávka bude doručená o 1-2 pracovné dni po expedovaní zásielky zo zásob z centrálneho skladu v Nitre
- o prevzatí zásielky kuriérom vás bude Slovak Parcel Service s.r.o. informovať e-mailom, v ktorom vám poskytne možnosť sledovať celý proces doručenia
- DÔLEŽITÉ: Pri preberaní zásielky skontrolujte prosím, že nie je poškodený prepravný kartón ani naša HAGARD: HAL lepiaca páska. V prípade, že máte o stave zásielky akékoľvek pochybnosti, kontaktujte prosím info linku: 0945 430 420 alebo zašlite e-mail na adresu info@hagard.sk aj s fotografiou zásielky. Ak sa tovar rozhodnete prevziať, tak stav poškodenia obalu poznačte pri preberaní zásielky od kuriéra
- cena za dopravu je prepočítaná a zobrazená priamo v nákupnom košíku v kroku: „Spôsob dopravy a platby„
Nákup na hagard.sk s HAGARD: HAL dopravou (len pre vybraných zákazníkov)
- tento typ dopravy si majú možnosť zvoliť iba vybraní zákazníci (až po splnení stanovených kritérií) a po dohode s prideleným obchodníkom
3. Spôsoby platby
V hotovosti (pokladničný doklad)
- platba v hotovosti alebo platobnou kartou na pokladni v predajni pobočky
Bankovým prevodom
- odber tovaru na dodací list, platba je realizovaná formou faktúry so splatnosťou (podľa zmluvných podmienok)
Dobierkou (doklad faktúra)
- platba kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri preberaní zásielky
Predfaktúra (zaúčtovanie úhrady trvá 2 pracovné dni)
- po vytvorení objednávky vám v ďalšom e-maily o potvrdení objednávky zašleme zálohovú faktúru (predfaktúru) na úhradu
- spracovanie úhrady pre proces realizácie objednávky (rezervácia, vyskladnenie, objednanie) nastáva až po zaúčtovaní úhrady
Platobnou kartou on-line (doklad faktúra, spracovanie platby prebehne ihneď)
- s posledným krokom odoslania objednávky ste presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu banky s podporou 3D Secure na zrealizovanie platby cez platobnú kartu
- po autorizácii Vás stránka informuje o úspešnom zaplatení objednávky
- na e-mailovú adresu Vám doručíme „Potvrdenie o prijatí úhrady“ vrátane daňových dokladov
- naši pracovníci nemajú prístup k údajom z vašej karty, všetky úkony prebiehajú v online priestore banky
4. Reklamácie a vrátenie tovaru
Reklamácia tovaru
V prípade, že ste tovar nakúpili ako spotrebiteľ, reklamácia tovaru prebieha podľa Reklamačného poriadku spoločnosti HAGARD:HAL spol s r.o., ktorý je podľa zákona uverejnený na všetkých pobočkách spoločnosti aj na webe https://www.hagard.sk/clanek/reklamacny-poriadok.
Ak je kupujúcim osoba, ktorá nie je spotrebiteľ, zodpovednosť za vady sa riadi ustanoveniami kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a Predávajúcim, ak jej niet, príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy (vzťahuje sa iba na tovar zakúpený cez e-shop spotrebiteľom)
Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu máte v lehote 14 dní, ktorá plynie odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením jedným z dvoch spôsobov:
- listom zaslaným poštou na adresu: HAGARD: HAL spol. s r.o., Pražská 9, Nitra, 949 11
- e-mailom na adresu: info@hagard.sk
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali e-mailom spolu s potvrdením objednávky. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Detailné informácie ohľadom odstúpenie od zmluvy nájdete na https://www.hagard.sk/clanek/odstupenie-od-zmluvy