1. Registrácia
Nákup na hagard.sk vyžaduje registráciu a prihlásenie sa.
Registrovaný zákazník získava výhody, prístup k histórii nákupov a má prideleného obchodníka.
Nákup s registráciou na firmu umožňuje:
- Zobrazenie zmluvných cien (nastavujú sa individuálne s obchodníkom na základe obratov)
- Dostupnosť tovaru na sklade a pobočkách v číselnom vyjadrení
- Import a export nákupného košíka do .csv súboru
- Možnosť vytvoriť dopyt
- Vytvoriť objednávku z ponuky na základe dopytu
- V užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu objednávok, faktúr, objednaných položiek a obalové konto
- Možnosť vyhľadávania produktov na e-shope cez interné kódy zákazníka (ak sú zadané v ERP systéme) – bližšie informácie poskytne pridelený obchodník
- Nastavenie rôznych úrovní prístupov pridelených k jednému zákazníkovi (úroveň užívateľ, nákupca, riaditeľ, …) podľa jeho požiadaviek
- Možnosť vyhľadávať produkty v rozšírenom „e-Katalógu“ produktov (aktuálne cca 350.000)
Nákup s registráciou na súkromnú osobu umožňuje:
- Zobrazenie ceny a dostupnosť tovaru na pobočkách v číselnom vyjadrení
- V užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu objednávok, objednaných položiek a faktúr
2. Spôsoby doručenia
Nákup na hagard.sk s osobným odberom (ZDARMA):
- Zásielku si môžete vyzdvihnúť na ktorejkoľvek našej predajni (https://www.hagard.sk/kontakty)
- O možnosti vyzdvihnutia objednávky vás budeme informovať e-mailom
- Počkajte prosím na potvrdzujúci e-mail, ktorý zasielame automaticky vždy, keď je pre Vás všetko pripravené. V opačnom prípade sa môže stať, že tovar pre vás nebude prichystaný, prípadne ani dostupný na konkrétnej pobočke
- Ak si tovar po doručení mailu o pripravení tovaru neprevezmete do 10 dní, objednávka bude zrušená a prípadná úhrada vám bude vrátená na platobnú kartu. Pred samotným zrušením objednávky sa zákazníka vždy snažíme kontaktovať telefonicky
Nákup na hagard.sk s dodaním na adresu kuriérskou službou:
- Dodanie tovaru je realizované kuriérskou službou Slovak Parcel Service s.r.o. v celej SR
- Objednávka bude doručená o 1-2 pracovné dni po expedovaní zásielky zo zásob z centrálneho skladu v Nitre
- O prevzatí zásielky kuriérom vás bude Slovak Parcel Service s.r.o. informovať e-mailom, v ktorom vám poskytne možnosť sledovať celý proces doručenia
- DÔLEŽITÉ: Pri preberaní zásielky skontrolujte prosím, že nie je poškodený prepravný kartón ani naša HAGARD: HAL lepiaca páska. V prípade, že máte o stave zásielky akékoľvek pochybnosti, kontaktujte prosím info linku: 0945 430 420 alebo zašlite e-mail na adresu info@hagard.sk aj s fotografiou zásielky. Ak sa tovar rozhodnete prevziať, tak stav poškodenia obalu poznačte pri preberaní zásielky od kuriéra
- cena za dopravu je prepočítaná a zobrazená priamo v druhom kroku nákupnného košíka “Spôsob dopravy a platby“
Nákup na hagard.sk s HAGARD: HAL dopravou (len pre vybraných zákazníkov)
- Tento typ dopravy si majú možnosť zvoliť iba vybraní zákazníci (až po splnení stanovených kritérií) a po dohode s prideleným obchodníkom
3. Spôsoby platby
- V hotovosti
Platba v hotovosti alebo platobnou kartou na pokladni ktorejkoľvek pobočky. Tento spôsob platby je možný iba pri osobnom odbere
- Bankovým prevodom
Platba je realizovaná podľa zmluvných podmienok s odberateľom formou faktúry
- Dobierkou
Za tovar zaplatíte kuriérovi v hotovosti po prevzatí objednaného tovaru
- Predfaktúra
Po obdržaní vašej objednávky vám zašleme na e-mail zálohovú faktúru (predfaktúru), ktorá bude obsahovať číslo účtu a variabilný symbol. Proces vyskladnenia tovaru (ak je tovar na zásobe) alebo objednania tovaru od dodávateľa (ak tovar nie je na našom sklade) začne až v okamžiku, kedy budeme mať potvrdenie o uhradení zálohovej faktúry z banky. Pre správne spárovanie objednávky a platby je dôležité zadať správny variabilný symbol
- Platobnou kartou on-line
Najrýchlejší spôsob úhrady. Hneď po vystavení objednávky ste presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu banky podporovanú 3D Secure. Následne zadáte požadované údaje z platobnej karty a po ich autorizácii Vás stránka informuje o úspešnom ukončení objednávky. Na e-mailovú adresu Vám doručíme „Potvrdenie o prijatí úhrady“. Naši pracovníci nemajú prístup k údajom z vašej karty, všetky úkony prebiehajú v online priestore banky
4. Reklamácie a vrátenie tovaru
Reklamácia tovaru
V prípade, že ste tovar nakúpili ako spotrebiteľ, reklamácia tovaru prebieha podľa Reklamačného poriadku spoločnosti HAGARD: HAL spol s r.o., ktorý je podľa zákona uverejnený na všetkých pobočkách spoločnosti aj na webe https://www.hagard.sk/clanek/reklamacny-poriadok .
Ak je kupujúcim osoba, ktorá nie je spotrebiteľ, zodpovednosť za vady sa riadi ustanoveniami kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a Predávajúcim, ak jej niet, príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy (vzťahuje sa iba na tovar zakúpený cez e-shop spotrebiteľom)
Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu máte v lehote 14 dní, ktorá plynie odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením jedným z dvoch spôsobov:
- listom zaslaným poštou na adresu:
HAGARD: HAL spol. s r.o.
Pražská 9
Nitra
949 01
- e-mailom na adresu: info@hagard.sk .
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali spolu s objednávkou. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete 1oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Detailné informácie ohľadom odstúpenie od zmluvy nájdete na https://www.hagard.sk/clanek/odstupenie-od-zmluvy