Nákup na hagard.sk

1. Registrácia

Nákup na hagard.sk vyžaduje registráciu a prihlásenie sa. Registrovaný zákazník získava výhody, prístup k histórii nákupov a má prideleného obchodníka.

Nákup s registráciou na firmu umožňuje:
  • zobrazenie zmluvných cien (nastavujú sa individuálne s obchodníkom)
  • dostupnosť tovaru na sklade a pobočkách v číselnom vyjadrení
  • import a export nákupného košíka aj podľa kódov odberateľa
  • možnosť odoslať dopyt priamo z nákupného košíka
  • vytvoriť objednávku z ponuky na základe dopytu
  • v užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu dokladov, statusy objednávok až na úroveň položky
  • možnosť vyhľadávania produktov na e-shope cez vlastné kódy zákazníka (ak sú zadané v ERP systéme) – bližšie informácie poskytne pridelený obchodník
  • nastavenie rôznych úrovní prístupov pridelených k jednému zákazníkovi (úroveň užívateľ, nákupca, riaditeľ, … ) podľa jeho požiadaviek
  • možnosť vyhľadávať produkty v rozšírenom „e-Katalógu“ produktov (aktuálne cca 350.000)

Nákup s registráciou na súkromnú osobu umožňuje:
  • Zobrazenie ceny a dostupnosť tovaru na pobočkách v číselnom vyjadrení
  • V užívateľskom účte zobraziť prehľad a históriu objednávok, objednaných položiek a faktúr

2. Spôsoby doručenia

Nákup na hagard.sk s osobným odberom (ZDARMA):
  • zásielku si môžete vyzdvihnúť na ktorejkoľvek našej predajni (https://www.hagard.sk/kontakty)
  • o možnosti vyzdvihnutia objednávky vás budeme informovať e-mailom
  • počkajte prosím na potvrdzujúci e-mail, ktorý zasielame automaticky vždy, keď je pre Vás všetko pripravené. V opačnom prípade sa môže stať, že tovar pre vás nebude prichystaný, prípadne ani dostupný na konkrétnej pobočke
  • ak si tovar po doručení mailu o pripravení tovaru neprevezmete do 10 dní, objednávka bude zrušená a prípadná úhrada vám bude vrátená na platobnú kartu. Pred samotným zrušením objednávky sa zákazníka vždy snažíme kontaktovať telefonicky

Rezervácia položiek objednávky je realizovaná zo zásob pobočky podľa miesta odberu alebo odoslania. Pokiaľ zásobu pobočka nemá, preskladní si tovar z centrálneho skladu v Nitre, inak sa objedná tovar u dodávateľa, štandardne sa tovar medzi pobočkami nepresúva.


Nákup na hagard.sk s dodaním na adresu kuriérskou službou:

Pri nákupe tovaru nad 70 € s DPH a celkovou hmotnosťou zásielky do 50 kg je doprava tovaru ZDARMA.

  • dodanie tovaru je realizované kuriérskou službou Slovak Parcel Service s.r.o. v celej SR
  • objednávka bude doručená o 1-2 pracovné dni po expedovaní zásielky zo zásob z centrálneho skladu v Nitre
  • o prevzatí zásielky kuriérom vás bude Slovak Parcel Service s.r.o. informovať e-mailom, v ktorom vám poskytne možnosť sledovať celý proces doručenia
  • DÔLEŽITÉ:  Pri preberaní zásielky skontrolujte prosím, že nie je poškodený prepravný kartón ani naša HAGARD: HAL lepiaca páska. V prípade, že máte o stave zásielky akékoľvek pochybnosti, kontaktujte prosím info linku: 0945 430 420 alebo zašlite e-mail na adresu info@hagard.sk  aj s fotografiou zásielky. Ak sa tovar rozhodnete prevziať, tak stav poškodenia obalu poznačte pri preberaní zásielky od kuriéra
  • cena za dopravu je prepočítaná a zobrazená priamo v nákupnom košíku v kroku: „Spôsob dopravy a platby
Nákup na hagard.sk s HAGARD: HAL dopravou (len pre vybraných zákazníkov)
  • tento typ dopravy si majú možnosť zvoliť iba vybraní zákazníci (až po splnení stanovených kritérií) a po dohode s prideleným obchodníkom

3. Spôsoby platby

  • platba v hotovosti alebo platobnou kartou na pokladni v predajni pobočky
  • odber tovaru na dodací list, platba je realizovaná formou faktúry so splatnosťou (podľa zmluvných podmienok)
  • platba kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri preberaní zásielky
  • po vytvorení objednávky vám v ďalšom e-maily o potvrdení objednávky zašleme zálohovú faktúru (predfaktúru) na úhradu
  • spracovanie úhrady pre proces realizácie objednávky (rezervácia, vyskladnenie, objednanie) nastáva až po zaúčtovaní úhrady
  • s posledným krokom odoslania objednávky ste presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu banky s podporou 3D Secure na zrealizovanie platby cez platobnú kartu
  • po autorizácii Vás stránka informuje o úspešnom zaplatení objednávky
  • na e-mailovú adresu Vám doručíme „Potvrdenie o  prijatí úhrady“ vrátane daňových dokladov
  • naši pracovníci nemajú prístup k údajom z vašej karty, všetky úkony prebiehajú v online priestore banky

4. Reklamácie a vrátenie tovaru

V prípade, že ste tovar nakúpili ako spotrebiteľ, reklamácia tovaru prebieha podľa Reklamačného poriadku spoločnosti HAGARD:HAL spol s r.o., ktorý je podľa zákona uverejnený na všetkých pobočkách spoločnosti aj na webe https://www.hagard.sk/clanek/reklamacny-poriadok.
Ak je kupujúcim osoba, ktorá nie je spotrebiteľ, zodpovednosť za vady sa riadi ustanoveniami kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a Predávajúcim, ak jej niet, príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu máte v lehote 14 dní, ktorá plynie odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením jedným z dvoch spôsobov:

  • listom zaslaným poštou na adresu: HAGARD: HAL spol. s r.o., Pražská 9, Nitra, 949 11
  • e-mailom na adresu: info@hagard.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám zaslali e-mailom spolu s potvrdením objednávky. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Detailné informácie ohľadom odstúpenie od zmluvy nájdete na https://www.hagard.sk/clanek/odstupenie-od-zmluvy